11 September 2008

MESYUARAT AGUNG KE 2 AS SAKINAH

SALAM.....

Alhamdulilah. Pada Jumaat 5/9/2008 bersamaan 5 Ramadhan 1429 Ahli Jawatan Kuasa Surau telah mengadakan mesyuarat Agung di dalam dewan sembahyang surau As Sakinah. Taman Damai Utama. KKB. Sebelum mesyuarat di jalankan ahli jamaah sebelum itu menunaikan solat isyak dan solat sunat Terawih.

Mesyuarat Agung Hanya di mulakan sebaik sahaja selesai solat Terawih dan doa tahlil. Kehadiran ahli jemaah pada hari tersebut begitu mengalakkan, lebih kurang 70 orang.

Mesyuarat di pengerusikan oleh Tuan Haji Naini bin Wagiman yang juga selaku Pengerusi surau. Mesyuarat kali ini tidak membuat sebarang Pelantikan AJK yang baru kerana AJK yang ada hanya akan tamat tempuhnya pada 2010 akan datang. Perjalanan mesyuarat penuh dengan mufakat dan muzakarah. Sebarang kemuskilan berkaitan dengan ibadat yang dikemukan oleh Ahli jamaah dapat dijawab oleh Tuan Iman surau yang juga Pensyarah UIA Ustaz Zulhairi.


Ustaz Zulhairi .... penjelasan jelas dan terang
Dalam mesyuarat ini juga banyak keputusan bersama telah diputuskan. Mesyuarat selesai lebih kurang 11.20 malam. Pihak AJK surau seterusnya mempersilakan semua tetamu dan ahli jamaah menikmati jamuan .



Tiada ulasan: